נינטנדו סוויץ' - קונסולות

קונסולת המשחקים החדשה של נינטנדו סוויץ 

נינטנדו סוויץ’ מאפשרת לשחקן חוויית משחק בכל מקום נייחת וניידת! שחקו בבית בעזרת המעמד המיוחד המתחבר למסך שלכם או קחו אותו ושחקו בכל מקום כמו טאבלט! הקונסולה מאפשרת ל 2 שחקנים לשחק על אותה המערכת במגוון המשחקים הבלעדיים של נינטנדו בעזרת הפרדת השלטי ה – JOYCON

אצלנו בפאמיקון – תמצאו את כל הערכות המשתלמות ביותר כולל כל המשחקים החדשים והאביזרים הנלווים!

נינטנדו סוויץ'

למה כדאי לקנות Nintendo Switch?

נינטנדו סוויץ’ היא קונסולה המיועדת למשחקים ביתיים וניידים כאחד. יש לה את היכולת לשחק תוך כדי תנועה או בבית עם הטלוויזיה. ניתן להשתמש בנינטנדו סוויץ’ בכל חדר בבית וקל לחלוק אותו עם חברים ובני משפחה. ל-Nintendo Switch יש משחקים רבים ושונים הזמינים לרכישה. המשחקים לא רק מהנים אלא יש להם גם יתרונות חינוכיים לילדים בשלבי ההתפתחות שלהם. משחקים אלה יכולים לעזור לילדים ללמוד על דברים חדשים בצורה מרתקת, כגון מתמטיקה, מדעים או אפילו כישורים חברתיים.

נינטנדו תמיד הייתה ידועה במשחקי הווידאו הידידותיים שלה למשפחות, כמו האחים סופר מריו ופוקימון, שהופכים אותה לבחירה פופולרית בקרב הורים לילדים צעירים. נראה שנינטנדו רוצה להיכנס לשוק של הורים שרוצים לקנות לילדיהם משחקים דיגיטליים אבל גם רוצים שהם יעשו קצת פעילות גופנית.

מה הקשר בין נינטנדו סוויץ’ לפעילות גופנית?

חשוב להישאר בריא ופעיל, עם זה כולם מסכימים. נינטנדו סוויץ’ הוא כלי מושלם עבור אנשים שרוצים להפוך את הפעילות הגופנית למהנה ואינטראקטיבית יותר. יש לו משחקים רבים ושונים שניתן לשחק עם קונסולה אחת בלבד, מה שאומר שאינך צריך להוציא כסף על מספר קונסולות. ישנם גם משחקים שתוכננו במיוחד עבור קונסולות ה-Nintendo Switch, מה שמקל עוד יותר למצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם. ה-Nintendo Switch הוא גם נייד מאוד, כך שתוכל לקחת אותו איתך בקלות בנסיעות או בטיולים. אם אתם מחפשים דרך להיכנס לכושר מבלי לבלות את כל זמנכם בחדר הכושר, אז זה עשוי להיות הפתרון המושלם עבורכם. בגדול מדובר בפיצ’ר מדהים שמאפשר לשחק בפארק ואז לחזור הביתה ולהמשיך לשחק מאותה נקודה שסיימת בבית, או להיפך.

אז אם חיפשתם משחק ניידי שאפשר לשחק בו גם מחוץ לבית, באוטובוס, אצל חברים או מול הטלויזיה בסלון מצאתם את המוצר המושלם. נינטנדו סוויץ’ הוא בהחלט הבחירה הנכונה, ואנחנו בצוות פאמיקון שמחים שהחלטתם להתחדש בנינטנדו סוויץ’,

אנחנו כאן לשירותכם ולכל שאלה. הקליקו וגלו עולם שלם של משחקים לנינטנדו סוויץ’

מקווים שעזרנו לכם גם לשפר את הכושר הגופני שלכם וגם להבין למה כדאי לקנות נינטנדו סוויץ’ :)

אם עדיין יש לכם שאלות או משהו במדריך לא היה מספיק ברור נשמח לשמוע…

כתבו לנו: info@famicon.co.il התקשרו: 072-2119090

אנחנו גם בפייסבוק! למעבר לעמוד שלנו לחצו כאן נשמח לעמוד לשרותכם.

צוות Famicon.

 

תוצאות: 8 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: נינטנדו סוויץ' - קונסולות
יצרן
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy