מחשב גיימינג

מחפשים מחשב גיימינג בזול ? הגעתם למקום הנכון!

חדש בפאמיקון – מחשבים לגיימרים עוצמתיים במחירים לכל כיס!
הצוות שלנו בפאמיקון חי את עולם הגיימינג ומתמחה בהרכבת מחשבי גיימינג עם ניסיון של למעלה מ- 15 שנה. טרם נתאים לכם מחשב נדאג לשוחח איתכם ולהבין את הצרכים ואת התקציב שלכם, ונמליץ לכם מחשב גיימינג נייח או נייד בהתאם לאותם נתונים.
אצלנו ניתן להרכיב מחשבים לגיימרים בהתאמה אישית על ידי בניית מפרט מדוייק. בנוסף, אנו מבצעים הרכבה מקצועית הכוללת: סידור כבלים נקי ואסתטי, בדיקות מאמץ, ובמידה ורכשתם מערכת הפעלה מקצועית אנו גם מתקינים אותה עבורכם יחד עם כל הדרייברים והעדכונים. בסיום העבודה אתם מקבלים הדרכה והסבר על תפעול המחשב וכמובן על האחריות. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו גם מחשבים נייחים, מחשבי גיימינג ניידים, מחשבים הכוללים את כל החומרה, מוכנים לשימוש – רק חברו ושחקו. ניתן להזמין ערכות גיימינג שלמות הכוללות: מחשבי גיימינג בזול, מסכים לגיימרים, כיסא גיימינג, שולחן גיימינג, אוזניות גיימינג ועוד מגוון אביזרים נלווים. קיים ברשותינו מלאי גדול של סחורה, כך שבמידה ותרצו, תוכלו לרכוש מחשב גיימינג שניתן לקבל באספקה מהירה עם משלוח עד אליכם או להגיע לחנות לאסוף.

 

מחשב גיימינג

 

ישנם סוגים רבים ושונים של מחשבים שניתן להשתמש בהם למשחקים.

סוג המחשב שאתם צריים תלוי בתקציב שלכם ובאילו משחקים אתם רוצים לשחק. ישנם שלושה סוגים שונים של מחשבים: שולחני, נייד וקונסולה.
מחשבים שולחניים הם בדרך כלל האפשרות היקרה ביותר אך הם גם מציעים את מירב הכוח ושטח האחסון.
מחשבים ניידים נוחים יותר מכיוון שהם ניידים וזולים יותר ממחשבים שולחניים, אך הם אינם מציעים כוח רב או שטח אחסון כמו מחשבים שולחניים.
משחקי קונסולה הם אופציה לאנשים שפשוט רוצים משהו פחות יקר ופשוט יותר ממחשב שולחני או נייד וניתן לשחק בהם דרך הטלויזיה בסלון, בחדר המשחקי או בחדר השינה.

מחשב גיימינג הופך פופולרי יותר ויותר ככל שהטכנולוגיה משתפרת.

תעשיית המשחקים ראתה שינויים דרמטיים רבים בשנים האחרונות. עלייתם של מכשירים ניידים, כמו סמארטפונים וטאבלטים, הובילה לאתגרים חדשים עבור מפתחי משחקים.
למכשירים הללו אין לעתים קרובות את הכוח שיש למחשבים וקונסולות, לכן גיימרים מקצוענים מחפשים מחשב גיימינג חזק שיוכל להתמודד עם המשחקים האהובים עליהם. המחשב גיימינג מציע להם רמת ביצועים גבוהה יותר למשחקים מבחינות רבות, למשל העיבוד גרפי שאחראי באיזו מהירות תמונות וסרטונים יופיעו על המסך שלכם , או למשל גודל המעבד, ה-RAM, הכונן הקשיח, לוח האם וספק הכוח הם כולם חלקים חשובים במחשב גיימינג. וזו הסיבה שהם כל כך פופולריים בקרב גיימרים.

מקווים שעזרנו לכם חברים יקרים :)
לכל שאלה או שמשהו במדריך לא היה מספיק ברור, נשמח לשמוע מכם…
כתבו לנו: info@famicon.co.il
התקשרו: 072-2119090

אנחנו גם בפייסבוק! למעבר לעמוד שלנו לחצו כאן
נשמח לעמוד לשרותכם.

צוות Famicon.

 

תוצאות: 38 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: מחשב גיימינג
מחיר | שם מיין לפי:
no-lazy